Dstny SE CRM Connect: Wtyczka przeglądarkowa umożliwiająca bezproblemowy dostęp do informacji o klientach
Dstny SE CRM Connect to darmowy dodatek do przeglądarki, który ma na celu ulepszenie doświadczenia zarządzania relacjami z klientami. Ten dodatek umożliwia łatwe dostęp do informacji o klientach w wygodnym wyskakującym oknie w przeglądarce. Kompatybilny z różnymi systemami CRM, CRM Connect pobiera dane klientów i prezentuje je w uporządkowany sposób.
Wyskakujące okno to dostosowywalna strona internetowa, którą można dostosować do swoich konkretnych potrzeb. Za pomocą interfejsu administratora można skonfigurować różne "pudełka", aby wyświetlały ważne informacje o dzwoniącym, takie jak jego imię, numer telefonu, firma, trwające problemy i data ostatniego kontaktu z klientem. Masz możliwość dowolnej zmiany kolejności tych pudełek i wyboru tych, które są niezbędne dla Twojego procesu pracy.
Aby jak najlepiej wykorzystać CRM Connect, będziesz potrzebować użytkownika systemu telefonicznego za pośrednictwem Dstny. Dzięki tej integracji możesz bezproblemowo uzyskiwać dostęp do informacji o klientach podczas obsługi połączeń, poprawiając wydajność i zapewniając spersonalizowane wsparcie.